عزیز جونای عسل جون شکر جون
من بعد از سال تحویل پیام نوروزی دادم گفتم انشالله امسال یک قدم میریم جلو الان سی و پنج رو ز از سال گذشت چکارا کردید ؟قدمی متری وجبی سانتی میلیمتری چیزی به جلو برداشتید یانه ؟
یکماهی آباد ۴۳...ما را در سایت یکماهی آباد ۴۳ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96