قربونت برم بابا. تو وقتی رفتی توی خونه خودت بودی روی مبل خودت. مامان بود داداش بود عمه بود. ولی من بازم حس میکنم تنهابودی میگم کاش بقیه هم بودن. انقدر غصه میخورم که مریض شدم بابا. خدا صبر بده به اون مادری که بچه ی بی دفاع مظلومشو یه نامرد کشته و بیست روز پنهان کرده. چی به سر این مادر اومده بابا.چجوری شباشو صبح میکنه
یکماهی آباد ۴۳...ما را در سایت یکماهی آباد ۴۳ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141