یکماهی آباد ۴۳

متن مرتبط با «شهریور 95» در سایت یکماهی آباد ۴۳ نوشته شده است

شهریور

  • نیلوبلاگ

    -گود بای تابستون. بای بای تابستون . خدافظ تابستون. برو مردم اونطرف کره ی زمین رو هم یک کمی برشته و کبابیxa0 و تنوری کن. بعد دوباره برگرد. نازی نازی. -هعی هعی . اینم ازتابستون 95. خوب خداروشکر . آدم چی میتونه بگه غیرازشکر .بالاخره زندگیه دیگه. تابستون و زمستون میاد و میره. جونمی جون .هوراااا. هورااااا. ساعتهارو ازامشب برمیگردونن عقب. انقده بدم میومد اونجوری بود -لبیک یاعلی لبیک یاعلی. ملت عیدتون مبارکبریم از کی عیدی بگیریم حالا؟ -امروز سواریه تاکسی شدم فکر کنم راننده اش اسکیزوفرنی بودانقده ترسیدم...

    ادامه مطلب