اصفهان یه خونه قدیمی هست به اسم خونه بنکدار. صبحها روضه میگیرن چای و نون خشکه شیرین میدن. مردم استکان نعلبکی نذر میکنن برای اونجا. من یک بار رفتم چند سال پیش.چند تا خونه دیگه هم هست روضه هاشون باصفاس.
یکماهی آباد ۴۳...ما را در سایت یکماهی آباد ۴۳ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52